5 טיפים לארגון חתונה מושלמת

חשוב לנו לשתף מניסיון עשיר של הפקת מאות חתונות, על כמה דברים חשובים בארגון חתונה

ארגון חתונה אינה משימה פשוטה אך אם מתכננים אותה באופן מובנה, צעד אחר צעד, תוך תיאום מלא בין כל הגורמים, ההצלחה מובטחת.

בני הזוג יקבלו החלטה אם הם מעוניינים לקיים חתונה רבת משתתפים בה מגיעים מאות מוזמנים. במקרים רבים החתן והכלה אינם מכירים כמות ניכרת מתוך המוזמנים הללו כיוון שמדובר בבני משפחה רחוקים, חברים וקולגות של ההורים.

או לחילופין, לקיים חתונה אינטימית שיהיו בה במקסימום 300 מוזמנים אשר כולם מוכרים לחתן ולכלה, חברים, משפחה קרובה וקולגות ממקומות העבודה שלהם.

כל זוג מחליט איזו גישה היא המתאימה להם ביותר.

מקום לחתונה

בהתאם להחלטה על כמות המוזמנים מחפשים מקום חתונה בנתניה, קיים היצע של אולמות במיקומים שונים, גני אירועים ומקומות בקרבת הים.

המוטו הוא לראות את האולם בעיניים שלכם אך גם בעיניהם של האורחים, הכניסה לאולם, הנראות העיצוב שלו ורמת השירות לכל אורח. אחת הנקודות המהותיות ביותר היא הרמה הגסטרונומית של האוכל המוגש בחתונה, בני הזוג יבחרו במקום שבו המטעמים הם ייחודיים, שפים וטבחים ברמה גבוהה מנהלים את המטבח תוך שמירה על היגיינה ועל ניקיון, חומרי גלם בטיב מעולה והקפדה על טריותם של המוצרים השונים.

במבחן הטעימות מומלץ לבחור מאכלים שיהיו טעימים לחיכם של כלל המוזמנים תוך מתן חשיבה על ההעדפות הקולינריות של המוזמנים ואפשרויות המותאמות גם לצמחונים, לטבעוניים ולאורחים הנוהגים לאכול ללא גלוטן.

תקציב לחתונה

חשוב מאד לנהל את התקציב לחתונה בנתניה כדי שרמת ההוצאות לא תגיע לרמות מטאוריות שקשה לעמוד בהן כלכלית. יש לתכנן מראש מה גובה התשלום אשר סוכם עם כל ספק לדוגמה לצלם, מעצבת החופה, ספק הפרחים, תאורה, די ג'יי וכו'. בוחרים נותני שירות איכותיים אשר דרישת התשלום שלהם תואמת את התקציב וכך מכלול ההוצאות לא יחרוג מהתקציב.

רעיונות חדשניים

כל זוג מעוניין שהחתונה שלהם תהיה יוצאת דופן. לכן כבר כדאי לחשוב על רעיונות מקוריים אשר ישולבו במהלך החתונה ויעניקו ערך מוסף לחתונה ולקהל האורחים. הרעיונות יכולים להגיע מהתחום האמנותי כמו ריקוד או שיר, הופעה ייחודית שתסחוף את הקהל ועוד.

תכנון ומעקב הרשימות לאירוע

במהלך ההכנות לחתונה בנתניה מכינים סוגים שונים של רשימות כמו רשימת המוזמנים, תוכנית ההושבה של האורחים, רשימת הספקים, עלויות, לוחות זמנים ועוד. חשוב מאד לעדכן כל הזמן את הרשימות כך שכל המידע יהיה נכון וזמין בכל עת.

עוד מאמרים בבלוג שלנו...

2020 © כל הזכויות שמורות לסולאנה / Solana - אולם אירועים בנתניה