אירועים עסקיים בנתניה

אירועים עסקיים לעובדים או ללקוחות הוא אירוע שיש להשקיע בו חשיבה רבה כיוון שמטרתו להעמיק את הקשרים הפנים ארגוניים והעסקיים לטובת הצלחתו של מיזם חדש או כל פעילות עסקית ענפה. המקום מכיל עד 350 אורחים בישיבה מלאה ואפשרות ל-2 מתחמים נפרדים.

אולם לאירוע עסקי בשרון
סולאנה הוא המקום המתאים ביותר לאירועים עסקיים בנתניה. אנשי העסקים והעובדים מוזמנים להיכנס דרך הגינה היפהפייה וליהנות ממראות שונים מהמשרדים שבהם הם נמצאים יום-יום. 

אירועים עסקיים בנתניה
מי שמעדיף להגיע באמצעות הרכבת מוזמן לנסוע עד תחנת הרכבת בנתניה ומשם להגיע רגלי לאולם. זהו פתרון נוח מאד למגיעים מאזורים מרוחקים המעוניינים לחסוך את פקקי התנועה.

מקום לכנסים בנתניה

לקראת עריכת כנסים מקצועיים, האולם משנה מעט את פניו. אנשי סולאנה ממקמים עמדה עבור הבכירים המעבירים הרצאה המשולבת במצגת. ברחבי האולם קיימים כמה מסכים שעליהם אפשר לראות באופן ברור ונוח את כל המידע המוצג תוך האזנה למידע המסקרן.

לאורך כל האירוע ועל פי תכנון שנקבע מראש, יוגשו ארוחות לאורחים בניצוחו של השף שיכין תפריטים מיוחדים המתאימים יותר לאירועים עסקיים הנערכים בשעות הבוקר, הצהריים או הערב ולאופיו של האירוע.

להשלמת האווירה, מוגשים לקראת סוף האירוע קינוחים מפתיעים היצע נרחב המשאירים את אנשי העסקים פעורי פה.אירוע עסקי מוצלח חוגג בסולאנה, הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ ולתת לכם את ההכוונה הנחוצה למען הצלחת המיזם

אירועים עסקיים בנתניה

אולם לאירועים עסקיים בנתניה – סולאנה מיועד גם עבור כנסים עסקיים,
השקות של מוצרים חדשים, ימי עיון מרתקים או אירועי חברה עד 400-250 אורחים בישיבה מלאה, סולאנה הינו המתחם האידיאלי מבחינת מיקום ודרכי גישה. בסמוך לתחנת רכבת נתניה, ושלל מתחמי חנייה פנויים בסמוך למתחם.

הגלריה שלנו

אנחנו חושבים שאחד הדברים החשובים ביותר באירוע שלכם, הוא הנראות של כלל
האלמנטים במתחם, אשר יוצרים את המרקם השלם לאירוע החשוב כל-כך עבורכם.
אתם מוזמנים לבקר ולראות את הגלריה הנפלאה שלנו המציגה את מיטב הרגעים הקסומים והמרגשים שהתרחשו אצלנו באולם האירועים סולאנה.

שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!
2024 © כל הזכויות שמורות לסולאנה / Solana - אולם לאירועים עסקיים בנתניה